Alueellinen yhteistyö

Yhdistys pyrkii yhteistyöhön kaikkien lasten ja perheiden asioihin vaikuttavien paikallisten tahojen, kuten esimerkiksi koulujen, kirjaston, leikkipuistojen, päiväkotien, neuvolan, nuorisotalon, lähityön ja Malmin seurakunnan Pukinmäen piirin kanssa.

Yhdistys tekee mielellään yhteistyötä alueen vanhempainyhdistysten ja –toimikuntien, liikuntaseurojen, Pukinmäki-seuran, SPR:n, Pukinmäen taidetalon, MLL:n lähiyhdistysten sekä muiden yhdistysten kanssa.

Alueellista yhteistyötä tehdään esimerkiksi seuraavilla tavoilla:

• Olemme mukana tukemassa alueen koulujen yhteisöllisyyttä ja ehkäisemässä koulukiusaamista. Jaamme Tsemppi-stipendit Pukinmäen ala- ja yläkouluille.
  • Tilaamme Lapsemme-lehden alueen neuvolaan, päiväkoteihin, leikkipuistoihin, kouluihin ja apteekkiin.
  • Hyvä joulumieli -lahjakortit jaetaan alueelle yhteistyössä MLL Uudenmaan piirin ja kaupungin sosiaalitoimen kanssa.
  • Yhdistyksemme tekee yhteistyötä muiden koillisen alueen MLL:n yhdistysten (Pihlajamäki, MalmiPuistola, Tapaninkylä) kanssa, mm. jäsenalennukset koskevat kaikkia näiden yhdistysten kerhoja.

Pukinmäen yhdistykset ja seurat: http://pukinmaki.fi/pukinmaen-jarjestoja