Nuorisotoiminta

MLL Pukinmäki-Savela käynnistää nuorisotoimintaa yhdessä muiden alueen toimijoiden kanssa kesän 2012 aikana. Puksu-liike ja VIPU-hanke ovat toimineet yhdistyksemme yhteistyökumppaneina sosiaalitoimen Lähityön ja nuorisotoimen sekä seurakunnan ohella kesäisissä grilli-illoissa. Grilli-illoissa grillataan nuorille makkaraa, ja pyritään samalla selvittämään, millaista toimintaa nuoret kaipaavat asuinalueelleen. Makkarat on tarjonnut K-market Pukinmäki ja MLL Pukinmäki-Savela. Grilli-illat jatkuvat koulujen alkuun saakka ja mahdollisesti sen jälkeenkin.

11.8.2012 klo 15 alkaen järjestetään Pukinmäen Säveltäjänpuiston alueella nuorisotapahtuma, jossa nuoret pääsevät tutustumaan Funk On ry:n toteuttamaan graffiti- ja breikkiohjelmistoon sekä pelaamaan frisbee-golfia ja ultimatea. Myös futismatsin järjestäminen on tapahtuman yhteydessä mahdollista, jos innokkaita pelaajia löytyy. Paikalla on grillikahvila.

Nuorisotoimintaa on tarkoitus jatkaa syksylläkin yhteistyössä muiden alueen toimijoiden kanssa.