Perhekahvilat

Mannerheimin Lastensuojeluliiton perhekahvilat toimivat alueellisina perheiden kohtauspaikkoina. Perhekahvilat ovat hyvä väylä perheille tutustua ja halutessaan osallistua yhdistyksen toimintaan. Perhakahviloissa on mahdollista järjestää ohjelmaa kävijöiden toiveiden mukaisesti ja toisaalta sinne voi tulla ihan vaan kahvillekin tapaamaan muita lapsiperheitä. Kahvilaan osallistuminen ei edellytä MLL:n jäsenyyttä.

Perhekahvilat tarjoavat vanhemmille tukea, tietoa ja mahdollisuuksia toimia yhdessä muiden vanhempien kanssa. Lapsille perhekahviloissa on mahdollisuus leikkiä, pelata ja viettää aikaa muiden lasten seurassa.

Toiminta perhekahviloissa lähtee kävijöistä itsestään. Vastuuohjaaja huolehtii siitä, että kahvila on avoinna ja kahvinkeitin toimintavalmiina, mutta jokainen kävijä saa osallistua perhekahvilan pyörittämiseen oman kiinnostuksensa mukaan.

MLL Pukinmäki-Savelan alueella toimii tällä hetkellä perhekahvila Pukinmäen Nuorisotalolla joka keskiviikko. Perhekahvilaan osallistuminen on maksutonta ja tarjolla on kahvia, teetä ja keksiä.

Jos sinulla on kysyttävää, haluat lisää tietoa perhekahvilatoiminnasta tai olet vaikkapa kiinnostunut ohjaajana toimimisesta, älä epäröi ottaa yhteyttä alueemme perhekahvilavastaavaan tai jonkin kahvilamme ohjaajaan!